6 Mayıs 2009 Çarşamba

Beni Okuman İçin Sana Satır Dolusu Sebep!

Oku beni, sonsuzluğun içine akmak için... Hatta sonsuzluğu oku benimle, bağdaş kur, kanat çırp... Çünkü ben Matris -teki kırılmaya, uçurumdaki sonsuzluğa, gökyüzündeki saydamlığa, matematikteki mantığa, bilimdeki aykırıya, edebiyattaki akımlara, ateşten atlamaya, soyumuzun Moğollardan geldiğine, ismimim kimliğimdekinden farklı olduğuna, kısır döngüye, şeytanın yapıtaşına, psikolojinin saçmalığına, saçmalama sanatına, insanları sıktığıma, ilaçların yan etkilerinin olmadığına, bir gün, bizzat ben ve kankam tarafından, Grup Vegas’ın kurulacağına, Metallica’nın ölümsüz olduğuna, manzum yazı yazdığıma, Adı Yok Dergisi’nin kutsallığına, Nazım Hikmet’e, vampirlere, Pandora’ya, yazıklarıma ve kendime inanıyorum! Beni okumak için daha niceleri var, satır boşluğum yok!
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder