19 Mayıs 2009 Salı

19 Mayıs UYKUsu !

Tanrı aşkına, sanki asırlardır uyumamış gibi hissediyorum kendimi. Asırlardır var olup olmadığımla ilgili somut bi delilim yok... Olsa da zaten kime kanıtlamak isterdim ki bunu? Hem ne diyecektim?
—Al, bak! Söylemiştim sana, sen inanmamıştın. Uyuma oğluum, asırlardır yaşıyorum been!
Mi diyecektim? Saçma!
19.05.09 Öhöm, öhöm! Yazın bu tarihi bir yerlere lütfen :D
Bugün gerçekten benim için önemli bir gündü.. Gerçi ilk olmadığı gibi, son da olmayacaktı ama ayrı bir özelliği vardı bugünün, bırakın da o bana kalsın :)
Bugünkü ödül törenimde yanımda olan annem, canım ve biricik süper dansçı kankam, en sevdiğim hocalarım ve değerli sınıf arkadaşlarıma çok teşekkür ederim..
Bugün tam 3 defa ‘ SAYIN’ oldum.. Dil ve Edebiyat Derneğinden iki adet daveti yolladılar, ufukta gözüken iki ödül törenim daha var..
Bugün 19 Mayıs! Yeni bir gençlik bayramı daha karıştı kanımıza... Karadeniz’den, Ege’den, Anadolu’dan, Akdeniz’den türlü türlü dans gösterileriyle kanımızı kaynattılar... Genç olmak güzel, genç olmak samimi, içten, şeker gibi iç açıcı...
Atam! Bizde genciz, senin gençleriniz, senin izindeniz, bizde FENERBAHÇELİYİZ! (Konu nerden nereye?)
19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramımız kutlu olsun! Kanımıza karışan, yeni yaşın kutlu olsun Atam!
O kadar yorgunum ki arkadaşlar... Bugün için bağışlayın beni, daha fazla direnemeyeceğim... Dün gece de uykusuzdum zaten... (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder