7 Mayıs 2009 Perşembe

03:00

Saat gecenin bi'yarısı... Hatta kimisi bu saate sabah bile diyor... Saat tam tamına üçü dört geçiyor... Benim zerrece uykum yok... Zaten bu güne başlayışımdan belliydi, bugününde uykusuz geçeceği... O kadar yorgunum ki! Uyumaya da çok ihtiyacım var ama yatağın yanından bile geçmiyorum... Bilgisayarı kapatmayı aklımın ucundan bile geçirmedim... Zaten kapatsam, tam bi boşluk olacak...
Demin balkona çıktım, azıcık soluklanmak için... Şöyle bir içime çektim havayı... Duman kokuyordu... Anlaşılan bazıları, yaz ateşini bu gece yakmış...
Bugün uyumadım, uyumayacağım. Ama ötekilerden farklı anlamlar vardı uykusuzluğumda. Sebepsiz değildi...
Biraz Barca izleyip kendime geldim. Berbat bi maçtı ama 92. dakikada golün sahibi, Barca'nın kurtarıcısı Iniesta olmasaydı, maç Chelsea'nin olacaktı. Neyse ki bu maçta sorunsuz bitti.
Tanrı aşkına Tunakan! Gece gece neler yazıyorum böyle... En iyi bilgisayara ara verip, soluksuz bir korku filmi izlemek... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder