10 Ocak 2010 Pazar

kahverengi gözler - 6


Yaşanmışlıklar biriktikçe, sayfalar akar gönlümden. An, sızıyı kovalar; konargöçeriz sevgilim.
Seni sevdiğime değdi. İtiraf edebildiğim tek şey bu, yüzyıla aidim. Bari kokunu çekebilseydim içime!
Seni gördüğüme ve özlediğime değdi. Geldiğin, gitmelere gebe olmayan gecelere denk.
Sen kendinde değilken kolunu omzuma her attığında, şimdi ben seni daha çok özlüyorum. Geceleri özlüyorum adımı sayıkladığın. Gündüzlerim senin olsun, bari geceni bıraksaydın.
Bitmeyecek gibi Paris kokun burnumda. Solmayacak ki gözlerinin rengi. Gözbebeğinin siyahı, akıtacak içinden işlediği tüm günahları. Kahverengi akacak, Paris kokacak etraf. Sen kolunu omzuma atacaksın, bu kez bilinçli. Ve ben gidişini özleyeceğim sevgilim. Beni sana akıtan sayfaları…
Konargöçeriz sevgilim… Bu yüzyılda da, seni sevdiğime değdi…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder