21 Kasım 2009 Cumartesi

New Moon !

" şiddetle başlayan hazlar, şiddetle son bulurlar.. ölümleri olur son zaferleri, öpüşürken yokolan ateşle barut gibi.. " Romeo ve Juliet..

İşte " Alacakaranlık Efsanesi"nin devam filmi New Moon Romeo ve Juliet'in bu müthiş replikleriyle başlıyor. Rahip Lawrence'nin Romeo ve Juliet'in imkansız ve acılı aşkını anlattığı sözleri, bu kez Isabella Swan'ın ağızından duyuyoruz...
Ne diyebilirim ki bu film için? Zaten birinci film için ölüp ölüp diriliyordum. Tüm repliklerini ezberlemiştim Alacakaranlık'ın. Üstüne bir de Yeni Ay vizyona girince, yaşadığımın tam olarak ne olduğunu anlayamadım. Ama yine de birazıcık da olsa, eleştirmeliyim bence. (!)
Başta yönetmen değişikliği olağanüstü derecede yaramış bu filme. Çekimler o kadar canlı, o net ve o kadar gerçekçi ki, bi ara kurtadamların sahiden de varolduğuna inandım. Ayrıca oyuncu değişikliği de yaramış filme. Victoria'nın saçları çok hoşuma gitti mesela... Ama diğer oyuncular, (Bella dışında) baya bir değişmişler sanki. Nasıl desem, ya sahiden büyümüşler ya da çekim esnasında güzellik iksiri falan kullanmışlar. Çünkü hepsinde yine bi olağanüstülük sezdim.
Söyleyeceğim o ki, film gerçekten de harikaydı. Yönetmenin, oyuncuların, senaristin, yardımcı ekibin ve YAZARIN emeğine sağlık. Gerçi yazarı bu filmde göremedik ama olsun umarım Eclipse'de yine oynar :) Yalnız şunu da eklemeden geçemeyeceğim, filmin sonunu hiiiç beğenmedim! :(
Yani uzun lafın kısası, başta Jacob ve Bella olmak üzere bu filmin ve konunun sahiden de hakkını vermişler. Hepsini tebrik ediyorum ve başarılarının devam etmesini diliyorum. Zira bizler de bu sayede biraz olsun dünyadan soyutlayabiliyoruz kendimizi.
İzlemeyen olmasın, lütfen gidin, koşup koşup gidin sinemaya! Hatta şimdi bırakın çayı, dersi, ütüyü, bilgisayarı, messengerı, koşun gidin ve izleyin. Zira unutmayın ancak izleyerek görüş sahibi olabiliriz...

Filmin son repliği:
Edward Cullen: Will you marry me, Bella?
Isabella Swan: Hı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder