27 Kasım 2009 Cuma

bayram

Kağıda dökebileceğim birkaç anım olsun. Bayramda mesela.
Ben hiç sevmem ki kurbanbayramını, beş yaşımdan beri!
Ama günler kısa, geceler uzun bu vakitte...
Katlanmak dedikleri, bu olsa gerek.
Ben hiç sevmem kurbanbayramını... Tam beş yaşımdan beri korkarım kesilen hayvanların, üzerimde dolaşan çığlıklarından. Uzak tutamamaktan korkarım kaderi kendimden. Kaderi kendi ellerimle boğamam zira.
Unutkanım ben. Bir çocuğum gökyüzüne henüz aldanmış.
Kağıtlarım var benim. boyalarım hiç olmadığı kadar çok! sevdiklerimse, ellerimden kayıp gidebilecek kadar bile yok... kalemlerim var benim. hepsi kurşundan, hepsi 0.7 uçtan kalemlerim...
kağıda dökebileceğim birkaç anım olsun...
saçlarım mesela. uzasınlar, yine kestireceğim onları.
ben bayramları hiç sevmem zira...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder