12 Haziran 2009 Cuma

Bitiş ve Başlangıç...

Bitime ayların kaldığını hesaplıyorduk en son... Sonra ne oldu? Tüm hesaplar uçup gitti ve karne günü geldi... Biliyorum... Diyorsunuz içinizden: “Daha bu ne! Daha neler görecek ömrün, cismin... “ biliyorum...
Günün başında hiç olmadığı kadar çok sıkılmıştım. Ama ödül töreninin başlamasıyla keyfim yerine gelmişti... Aslında kürsüye en son çıkmak isterdim ama birinciliğimi sona saklayamazlardı, öyle değil mi? İsmimin anonsu ile kürsüye çıktım ve ödülümü aldım. Ardından da karnemi...
Günün en harika yanı, yüzümdeki tebessümle, daha asırlar boyunca yanımda olacağını hissetmekti.. Bugün sevdiğim bütün hocalardan, yazın görüşme sözü aldım... Bugün her biri beni mutlu etmeye yetti... Bugün verilen sözler tutuldu, gelecek umutlandı... Yeni yelkenler açıldı, yeni yeminler edildi ve yeni umutlar gözüktü ufukta...
Bugün yanımda olan arkadaşlarıma, çok çok sevdiğim hocama, kankama, aileme ve değerli öğretmenlerime teşekkür ederim...
Huzurlu bir yaz tatili geçirmemiz dileğimle... Dilimde Bertuğ Cemil’den ‘Yandım’, ruhumda huzur ve kalbimde özlemle, mutlu tatiller !
Seferihisar’a ve Volkanıma kavuşmama haftalar kala, mutluluktan uçuyorum !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder