3 Temmuz 2010 Cumartesi

Yess.

Uno - Dos -Tres !




Ben Geldiimm. Evet evet vallahi ben! Biliyorum biliyorum, arayı çok açtım. Ama malum kış yazı. Buralarda değildim. Ankara'ya kadar gidip geldim. Sonra bir de Ortaköy. Neredeyse bütün yazımı orada geçireceğim sanmıştım, neyse ki ucuz kurtuldum!


ahh. neler neler oldu kaleme alamadığım. hızlıca hepsinin üzerinden tozlarını almak istiyorum. hımm, şurdan başlayayım. çok sevgili kuzinciklerim Orki ve Ööğli 2 günlüğüne kalkıp İsviçre'den İstanbul'a geldiler. Hem de tam 5 yıl aradan sonra! Birlikte harika koskoca 2 gün geçirdik. Özlemişim vallahi. Orki Hawaii maceralarını, İspanya ve Malta'ya yolculuk planlarını, Öğğli Venedik futbol organizazyonunu ve NY'un minarelerini anlattı. 5 yıl aradan sonra Galata'ya sarılmanın güzelliğini yaşadık onları dinlerken.




Vee Dünya Kupası. Aman aman. Tadından doyulmuyor, lezzetinden geçilmiyor vs. İlginçtir ki sürekli "favori" takımlarımın alt kadrosundaki "favoricik" takımların kazanıyor. Ah. Bu akşam kupada finali oynamasını istediğim iki takımın da maçı var. Umarım final hayal ettiğim gibi olur!




Biliyorsun, dün doğum günümdü. Yaşlandım yine. Doğum günüm geldiğinde hep yaz bitecekmiş gibi hissederim. Hayır, yanılmıyorum. Çok az kaldı! Harika bi doğum günü geçirdim, ayrıya gerek yok!
Bu günün tarihini atın bir yerlere, sözüm söz!


Diyorum ki, keşke her aşk damlasakızlısekersizkahve tadın olsa. yeme de yanında yat misali.


Bu arada son olarak, Eclipse harika olmuş. Çok beğendim ayol! Pazartesi günü 2. kez izlemeye gideceğim.


Şimdilik benden bu kadar. Vamos Arzu! : )


Hasta la vista millet!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder