11 Temmuz 2010 Pazar

Mis Kokulu Blog !

Uzun zamandır yazıyorum kalemimin Camdan Kalbi'nde. İçimde ne var ne yok, döküyorum bu satırlara. Ama bir de ek olsun istedim hayallerime, masallarıma, sustuklarıma.. Tam da bu yüzden yeni bir blogla buluşturabilmek için siz değerli okurlarımı, günlerimi blog sayfamın ismini bulmaya harcadım.
Sonunda aklıma ne geldi biliyor musun? İçmekten büyük haz duyduğumuz ve tadına aldırmadan şekersiz içtiğimiz kahvelerimiz..
Sizler de bi yandan şekerli/şekersiz - köpüklü/köpüksüz dudakpayı bırakılmamış, kimi zaman fincanından damlasakızı sarkan kahvlerinizi yudumlarken okuyasınız diye, sekersizkahve blogu oluşturdum! Uzun zamandır kendimi oralarda buldum. Üstelik ne ararsan var! Günlük tarzında yazdığım bu blogun ağır basanı Futbol! Biliyorsunuz, bildiğinizi biliyorum ben de! Futbol delisiyim ben. Fazlasıyla hem de!
Şimdi tıklanma sırası, sekersizkahvemde!

http://sekersizkahve.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder